Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Základy mobilního internetu
Jehličková, Lenka ; Fencl, Josef (oponent) ; Hanus, Stanislav (vedoucí práce)
Práce se zabývá teorií mobilní komunikace se zaměřením na přenos dat. V úvodu je popsána historie vzniku a jednotlivé generace mobilních systémů. Následuje podrobný popis digitálních systémů druhé, třetí a čtvrté generace. Je zde uvedeno rozdělení kmitočtového pásma, zpracování signálu, architektura, zabezpečení proti zneužití a základní vlastnosti. Systém GSM je popsán spolu s jednotlivými druhy datových přenosů pracující na bázi přepojování okruhů CSD a HSCSD i přepojování paketů GPRS a EDGE. Pro systém UMTS jsou uvedeny režimy FDD a TDD, jako i jednotlivé releasy včetně příslušných technologií a poskytovaných služeb. Následuje popis systémů LTE a WiMAX, stejně jako jejich vylepšení, které již spadají do čtvrté generace mobilních systémů. Posledním popsaným systémem je stále ještě vyvíjený HAPS neboli systém stratosférických platforem. Na závěr jsou shrnuty důležité parametry a systémy mezi sebou porovnány.
Willingness to pay for mobile internet in the Czech Republic
Doskočilová, Kateřina ; Polák, Petr (vedoucí práce) ; Luňáčková, Petra (oponent)
Ochota platit za mobilní internet v České republice Abstrakt Tato práce zkoumá ochotu spotřebitelů platit za mobilní internet v České republice. Data pro analýzu byla sesbírána pomocí vlastního online dotazníku. S použitím modelu logit, byly určeny faktory, které mají signifikantní vliv na ochotu platit. Těmito faktory jsou: vlastnictví chytrého telefonu, vnímaná důležitost dostupnosti internetového připojení, využívání mobilního tarifu a způsob používání mobilních aplikací. Dále byla zjištěna cena, kterou by spotřebitelé byli ochotni platit za pro sebe ideální tarif. Ukázalo se, že nejvyšší úroveň dosaženého vzdělání má záporný efekt na tuto cenu.
Vliv rozvoje mobilního internetu na eTourism
Lopata, Jan ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Tématem této bakalářské práce je rozvoj a penetrace mobilního internetu a jeho následný dopad na eTourism neboli elektronický trh cestovního ruchu. Práce se nejdříve zabývá informačními a komunikačními technologie s velkou pozorností věnovanou internetu, který měl zásadní význam pro vznik eTourismu. Dále se věnuje mobilnímu internetu, který umožnil vznik mTourismu, a popisuje současná mobilní zařízení. Další kapitola již analyzuje současný stav a trendy mobilního internetu v rámci mTourismu a jeho vliv na oblast eTourismu. Nakonec je uvedena predikci možného budoucího vývoje situace a jsou představeny nejnovější technologie na trhu.
Willingness to pay for mobile internet in the Czech Republic
Doskočilová, Kateřina ; Polák, Petr (vedoucí práce) ; Luňáčková, Petra (oponent)
Ochota platit za mobilní internet v České republice Abstrakt Tato práce zkoumá ochotu spotřebitelů platit za mobilní internet v České republice. Data pro analýzu byla sesbírána pomocí vlastního online dotazníku. S použitím modelu logit, byly určeny faktory, které mají signifikantní vliv na ochotu platit. Těmito faktory jsou: vlastnictví chytrého telefonu, vnímaná důležitost dostupnosti internetového připojení, využívání mobilního tarifu a způsob používání mobilních aplikací. Dále byla zjištěna cena, kterou by spotřebitelé byli ochotni platit za pro sebe ideální tarif. Ukázalo se, že nejvyšší úroveň dosaženého vzdělání má záporný efekt na tuto cenu.
M-commerce jako nový fenomén nakupování
Dlouhá, Markéta ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
(česky): Práce se zabývá fenoménem m-commerce. Ve stručné historii je popsán vývoj a zlomové okamžiky pro rozvoj tohoto segmentu a jeho následná adaptace. Dále je pojednáno o typech transakcí, které jsou přes mobilní zařízení realizovány a také o technologiích, které umožnily postupnou proměnu těchto zařízení v multifunkční objekty. Ve čtvrté kapitole se zabývám vyhodnocením praktického výzkumu, který jsem realizovala. Ten byl zaměřen na typologii nákupů, které jsou českými uživateli realizovány přes jejich mobilní zařízení (smartphony a tablety), ve vztahu k mobilní platformě smartphonu, který vlastní.
Základy mobilního internetu
Jehličková, Lenka ; Fencl, Josef (oponent) ; Hanus, Stanislav (vedoucí práce)
Práce se zabývá teorií mobilní komunikace se zaměřením na přenos dat. V úvodu je popsána historie vzniku a jednotlivé generace mobilních systémů. Následuje podrobný popis digitálních systémů druhé, třetí a čtvrté generace. Je zde uvedeno rozdělení kmitočtového pásma, zpracování signálu, architektura, zabezpečení proti zneužití a základní vlastnosti. Systém GSM je popsán spolu s jednotlivými druhy datových přenosů pracující na bázi přepojování okruhů CSD a HSCSD i přepojování paketů GPRS a EDGE. Pro systém UMTS jsou uvedeny režimy FDD a TDD, jako i jednotlivé releasy včetně příslušných technologií a poskytovaných služeb. Následuje popis systémů LTE a WiMAX, stejně jako jejich vylepšení, které již spadají do čtvrté generace mobilních systémů. Posledním popsaným systémem je stále ještě vyvíjený HAPS neboli systém stratosférických platforem. Na závěr jsou shrnuty důležité parametry a systémy mezi sebou porovnány.
Vliv rozvoje mobilního internetu na eTourism
Popelka, Jiří ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem rozvoje mobilního internetu na elektronický trh cestovního ruchu neboli eTourismu. Nejprve představuje informační a komunikační technologie jako těžiště rozvoje cestovního s důrazem na vliv internetu. Poté přechází k mobilnímu internetu a analýze jeho stavu a trendů vývoje. Nakonec pak zhodnocuje jeho pronikání do oblasti eTourismu a představuje nová technologická řešení s velkým potenciálem pro využití v cestovním ruchu.
Innovative Marketing Trends as a Response to the Changing Consumers
Keskin, Kaan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tisovski, Marija (oponent)
V posledních letech získaly inovace a související technický pokrok na významu ve formování chování zákazníků. Zvláště v souvislosti s vylepšováním mobilních technologií se zvýšila očekávání zákazníků, co se týče mobility a interaktivity. Marketéři, kteří se snaží o lepší přístup k trhu a uspokojení zákazníků, musí využívat nových nástrojů a metod v komunikaci, které jim umožní efektivněji oslovit cílové skupiny. Mobilní marketing vznikl jako inovativní technika, která je založena a způsobena změnou v chování zákazníků. Proto je nezbytné vyhodnotit jeho efektivitu a využití. Ve světle těchto faktů využívá tato výzkumná zpráva kvantitativní přístup založený na analýze výsledků online výzkumu realizovaného autorem této diplomové práce, jehož cílem bylo otestovat, zdali existuje silná závislost mezi mobilním marketingem a spokojeností zákazníků. Současně je možné vyslovit závěr, že některá mobilní zařízení, která slouží pro pohodlí zákazníků, slouží jako efektivní kanál marketingové komunikace pro marketéry, jelikož integrovaný přístup, v němž ostatní části marketingového mixu podporují mobilní obsah, zvyšuje pravděpodobnost dosažení spokojenosti zákazníků.
Přístupy k řešení grafického designu mobilních webových aplikací
Čapek, Michal ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato práce popisuje rozdíl mezi webdesignem mobilních a internetových stránek pro PC z převážně technologického pohledu. V první části práce popisuji současnou situaci v České republice, včetně nejpoužívanějších zařízení, mobilních operačních systémů a internetových prohlížečů. Dále se zaměřuji na důležité rady v oblasti vytváření mobilních internetových stránek. Tyto rady zde zdůrazňuji, protože nejsou vždy shodné s vytvářením webových stránek pro PC. V závěru teoretické části uvádím metody rozpoznávání zařízení přistupujících k internetové stránce a trendy v oboru tvorby mobilního internetu. V praktické části popisuji implementaci metod z teoretické části, a testování na různých zařízeních. Testování je prováděno na ukázkových HTML stránkách s využitím nových prvků CSS3 a HTML5. Testování je zaměřeno na funkci metod rozpoznání, funkci nových internetových prvků a porovnání složitosti implementací. V závěru práce slovně porovnávám jednotlivé metody a uvádím vhodné příklady využití.
Mobilní internet v ČR a ve světě
Výborný, Vojtěch ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mobilním internetem v České republice a ve světě. První část práce se zabývá vývojem mobilního internetu v České republice od počátku až po současnost. Následující část je zaměřena na analýzu českého trhu poskytovatelů mobilního internetu a jednotlivé technologie, které jsou zde používané. V návaznosti na tuto část jsou zanalyzovány největší společnosti, které poskytují ve Spojených státech mobilní internet. Další část je zaměřena na nastínění předpokládaného vývoje mobilních technologií. Tato predikce je založena na analýzách a vlastních názorech. V poslední části je analýza veškerých trhů, ve kterých působí společnost T-Mobile.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.